Stef Lamberink langer bij Hoogeveen

20 december 2023 15:00

Hoogeveen en trainer Stef Lamberink gaan nog minimaal een jaar met elkaar verder. De 38-jarige inwoner van Vroomshoop is bezig aan zijn eerste seizoen bij de derdedivisionist.

Lamberink volgde afgelopen zomer Nico Haak op die de club in zes seizoenen van de eerste klasse naar de Derde Divisie loodste. Daar strijdt Hoogeveen op dit moment tegen degradatie. De resultaten zijn dan ook wisselend. De samenwerking tussen alle betrokken partijen verloopt echter naar tevredenheid. De technische commissie van de club en Lamberink zelf zijn dan ook zeer content dat de huidige samenwerking een vervolg krijgt.

Eerder verlengde keeperstrainer Raimon Benjamins al zijn contract en deze week werd ook bekend dat sportverzorgster Claudia ten Zijthoff nog minimaal een jaar aan de club verbonden blijft.

Stef_Lamberink_VV_Hoogeveen.JPG

Lees meer over: