Vriendenclub

Begin 2013 heeft een grote groep ‘Blauwwitters’ het initiatief genomen de Vriendenclub van VV Hoogeveen nieuw leven in te blazen. Deze supporters wilden het niet bij woorden laten maar hun enthousiasme ook in daden omzetten. Mede door hun inzet en enthousiasme zijn er een groot aantal leden en supporters lid geworden van de Vriendenclub waarmee ze samen een flinke financiële steun in de rug zijn voor de vereniging.

De Stichting Vriendenclub behartigt de financiële belangen van de prestatie-elftallen van de voetbalvereniging en dan in het bijzonder de eerste selectie zondag. Hiervoor is een spelersfonds gevormd. Samen met de Stichting Businessclub en de Supportersvereniging van VV Hoogeveen houdt de Vriendenclub dit spelersfonds in stand. Het fonds wordt beheerd door het bestuur van de Stichting Vriendenclub.

In eerste instantie is het doel van de Vriendenclub erop gericht het eerste elftal zondag een stabiele hoofdklasser te laten worden. Natuurlijk hebben ook de jeugdafdeling en de overige senioren de aandacht maar vooralsnog zal de steun ten goede komen aan de eerste selectie zondag. Een bijdrage aan de Vriendenclub betekent daarom ook een bijdrage aan de prestatie, sfeer en uitstraling van VV Hoogeveen. Daarnaast wil de Vriendenclub de saamhorigheid en binding tussen de supporters onderling gaan versterken en de prachtige club VV Hoogeveen naar buiten toe in positieve zin nog meer op de kaart zetten.

Wilt u ook vriend van de Vriendenclub van VV Hoogeveen worden?

Leden van VV Hoogeveen, supporters, sympathisanten maar ook winkeliers, bedrijven etc. kunnen donateur worden. Alle vrienden van de VV Hoogeveen worden vermeld op een bord van de Vriendenclub dat wordt getoond in de kantine. Met een bijdrage van tenminste 50 euro per seizoen (meer mag natuurlijk ook!) kunt u zich hiervoor aanmelden.

Aanmelden kan via de button bovenaan deze pagina.

Laat uw blauwwitte hart spreken en word ook vriend van VV Hoogeveen!!