Sponsormogelijkheden

Beste sportvrienden,

Helpt u onze ambities waar te maken?

De voetbalvereniging Hoogeveen blijft groeien. Om deze groei binnen de organisatie vloeiend te laten verlopen, en onze wens om een gezonde en stabiele hoofdklasser te worden, doen we een beroep op u als sponsor.
Wij zijn op zoek naar sponsoren die zich voor een vast bedrag per jaar, éénmalig of meerdere jaren, aan de vereniging zouden willen verbinden. Op deze manier kunnen wij investeren in onze plannen om voetbalvereniging Hoogeveen naar een hoger plan te tillen. Op èn naast het veld. Denk hierbij aan investering in de jeugdopleiding die elk jaar gestaag groeit, nieuwbouw van kleedkamers, een nieuw te realiseren ballenhok en natuurlijk representatieve kleding voor spelers en begeleiding.

Waarom is de voetbalvereniging Hoogeveen het waard om gesponsord te worden?

De voetbalvereniging Hoogeveen houdt haar thuisbasis in het fraaie Bentinckspark. De vereniging telt ca. 800 leden en heeft 2 standaard teams bij de senioren, zondag 1 3e divisie en zaterdag 1 2e klasse KNVB.
Bij voetbalvereniging Hoogeveen is er plaats voor iedereen. We bieden damesvoetbal, een groot aantal jeugdteams, zaterdag senioren, zondag senioren en zaalvoetbal. Ook voor kinderen die een andere vorm van aandacht nodig hebben (b.v. in geval van autisme) is er plaats bij onze vereniging.
Voor ieder wat wils, prestatiegericht, dan wel recreatief. Dit allemaal met als uitgangspunten: Plezier en Respect.

Op het gebied van social media heeft voetbalvereniging Hoogeveen de boodschap ook begrepen. Hoogeveen TV bestaat nu al enkele jaren en dit medium wordt heel vaak bekeken. Interviews, wedstrijdverslagen, we vinden het allemaal terug op Hoogeveen TV. Dit is te zien op onze website, facebook, maar ook op www.tweenul.nl. Tijdens de voetbalcompetitie is Hoogeveen TV een wekelijks terugkerend item. Onze sponsoren volgen wij op facebook en twitter, uiteraard worden wij ook door velen gevolgd.

De voetbalvereniging Hoogeveen is in de gelukkige omstandigheid te mogen voetballen op, zo ongeveer, het fraaiste sportpark van Noord-Nederland. Ook het clubhuis en de sponsorruimte zijn prachtig.

De club staat bekend als een laagdrempelige, gezellige en toegankelijke, maar ook ambitieuze voetbalvereniging. Sportiviteit en op een respectvolle wijze met elkaar omgaan zijn daarnaast belangrijke speerpunten. Als bestuur zijn wij daar scherp op! Wij prijzen ons gelukkig met veel betrokken leden.

Jaarlijks in januari organiseren we samen met de Hoogeveense Atletiek Club (HAC 63) de Bentinckspark Run. Een hardloopevenement door het Bentinckspark waar iedereen in en buiten Hoogeveen aan mee kan doen.

Klik hier om de sponsorbrochure te bekijken.

We hopen dat u zich wilt verenigingen en verbinden met onze ambities!

Sponsorcommissie VV Hoogeveen