Oefenstof database

Op deze twee pagina's (zie menu hierboven) vind je een uitgebreid overzicht van meer dan 500 voetbaltrainingen en oefenstof, bedoeld om trainers van vv Hoogeveen (vrijwilligers en andere trainers) een handvat te geven, te ondersteunen en om inspiratie op te kunnen opdoen..
Momenteel zijn wij hard aan het werk om deze website te vullen met interessante gratis trainingsoefeningen die handig gerangschikt zijn in verschillende categorieën. Denk hier bij aan O9-pupillen, O11-pupillen, O13-pupillen, O15-junioren, O17-Junioren, O19-Junioren, techniektrainingen, afwerkvormen, aanvallen, verdedigen en wedstrijdvormen. Op deze manier kun je zelf gemakkelijk een voetbaltraining samenstellen die geschikt is voor de leeftijdscategorie waaraan je de voetbaltraining geeft.
Onze voetbal database bevat momenteel meer dan 500 voetbaloefeningen en regelmatig gaan we nieuwe voetbaltrainingen op de site te plaatsen.

Stuur je eigen voetbaltrainingen in!

Heb je zelf nog voetbaltrainingen gemaakt en of op je computer staan en wil je deze graag delen zodat ook andere voetbaltrainers er profijt van hebben of mis je een categorie? Mail je trainingen dan naar [email protected] Wij zetten hem binnen de kortste keren online!

Succes en veel plezier met het geven van de trainingen!

Met vriendelijke groet,

Marco de Grip HJO