Algemeen nieuws

Geen Hoogeveen TV en website minder actueel tot 26 mei

23 april 15:00  I.v.m. de afwezigheid van Gerjo Stegeman is er tot 26 mei geen Hoogeveen TV. Ook zal de website in die periode niet op nauwelijks worden bijgewerkt. Vanaf eind mei zijn we volledig weer terug. Onze social mediakanalen worden wel zoveel mogelijk bijgehouden.

Twan Reinders speelt honderdste wedstrijd voor Hoogeveen zaterdag

21 april 14:30  Twan Reinders speelde vorige week zijn honderdste officiële wedstrijd voor Hoogeveen zaterdag. Hij debuteerde op 1 september 2018 in het bekerduel tegen Tiendeveen. Hij wist tot nu toe 22 keer te scoren en speelde als invaller ook al een duel voor Hoogeveen zondag.meer »

Hoogeveen TV – samenvatting Hoogeveen – ODIN’59

21 april 14:00  Op de valreep pakte Hoogeveen ver in de blessuretijd toch nog belangrijke drie punten in de strijd tegen degradatie. Thuis tegen het reeds gedegradeerde ODIN’59 keek men lang tegen een 0-2 achterstand aan, maar trok het de wedstrijd in de achtste minuut van de blessuretijd toch nog naar zich toe: 3-2. Hoogeveen TV maakte een samenvatting van het duel.meer »

Hoogeveen TV – samenvatting Hoogeveen zaterdag – FC Lewenborg

21 april 13:00  Voor de negende keer eindigde een duel van Hoogeveen zaterdag dit seizoen onbeslist. Zaterdag werd het in eigen huis tegen FC Lewenborg 2-2. Hoogeveen TV maakte een samenvatting van het duel.

Hoogeveen TV - verslag + foto's DEM - Hoogeveen

14 april 19:45  Na een reeks nederlagen pakte Hoogeveen onder leiding van interim-trainer Gert Heerkes zaterdag eindelijk weer eens een overwinning. In Beverwijk werd DEM met 2-3 verslagen. Hoogeveen TV maakte een samenvatting van het duel.meer »

Foto's Hoogeveen JO19-1 - Rolder Boys JO19-1

14 april 18:45  Hoogeveen JO19-1 won zaterdag met 10-0 van Rolder Boys JO19-1 en is de trotse koploper. Jessica Heet maakte foto's van het duel.meer »