Slot en Santing honderd duels in hoofdmacht Hoogeveen zaterdag

24 april 2023 10:45

Gerjo Stegeman

Raymon Slot en Marco Santing werden zaterdag na afloop van de wedstrijd tegen Vitesse’63 gehuldigd. Beiden speelden onlangs hun honderdste officiële wedstrijd voor Hoogeveen zaterdag.
Voor doelman Raymon Slot staat de teller inmiddels op 103 duels. Hij debuteerde op 9 september 2017 in het bekerduel met Sweel. Slot speelt zijn hele leven, met uitzondering van een kort uitstapje bij SV Dedemsvaart, al bij Hoogeveen. Hij heeft ook 7 duels met Hoogeveen zondag op zijn naam staan.
De 30-jarige Marco Santing speelde ook al 191 duels voor Hoogeveen zondag. Inmiddels staat de teller bij de zaterdagtak op 103. Van de huidige generatie zijn Andy Kreeft (368 duels) en Raimon Benjamins (338 duels) recordhouder.

Bron: www.vvhoogeveen.nl

Lees meer over: