Eduard Kobes speelt honderdste wedstrijd voor Hoogeveen zaterdag

5 september 2022 14:15

Gerjo Stegeman

HOOGEVEEN – Hoogeveen zette Eduard Kobes afgelopen zaterdag in het zonnetje. De aanvoerder van Hoogeveen zaterdag speelde in het slot van het afgelopen seizoen zijn honderdste officiële wedstrijd voor de derdeklasser.

De 30-jarige Kobes doorliep de hele jeugdopleiding van Hoogeveen. In november 2010 debuteerde hij uit bij RKHVV in de Hoofdklasse. Later speelde hier drie seizoenen voor Germanicus. Onder leiding van trainer Eric Prins ontwikkelde de verdediger zich goed en speelde hij zich in de basis bij de Coevordenaren. In 2016 keerde hij terug bij Hoogeveen zondag, waar hij tot 86 officiële wedstrijden kwam, om zich een jaar later aan te sluiten bij Hoogeveen zaterdag.

100e_wedstrijd_Eduard_Kobes_Large.jpeg

Gerjo Stegeman en Eduard Kobes (Foto: Ronef Media).

Bron: www.vvhoogeveen.nl

Lees meer over: