Hoogeveen 1 - Hardenberg '85 1

Hoogeveen 1 - Hardenberg '85 1

Aanwezig

13:00 uur

Het was even wennen voor Hoogeveen zaterdag. Na een lange reeks ongeslagen te zijn geweest, werden de laatste twee wedstrijden verloren. De 3-1 nederlaag tegen Nieuwleusen van vorige week had ook tot gevolg dat de strijd om plek twee weer helemaal open ligt. Zaterdag tegen Hardenberg’85 zal men er alles aan willen doen om met een goed gevoel de winterstop in te gaan.

Op de foto een fragment uit de wedstrijd van vorig seizoen (Foto: Albert Stegeman).

In het verleden liet Hoogeveen het tegen lager geklasseerde ploegen nog wel eens liggen. Nu lijkt het euvel echter in de topduels te liggen. Na het gelijkspel tegen CSVC werd er immers van Achilles 1894 en Nieuwleusen verloren.
Hoe de afloop zaterdag ook is, Hoogeveen kan terugkijken op een geslaagde eerste seizoenshelft. Edward Sabandar heeft een aantal jonge talenten ingepast en die laten een prima groei zien. Dat dit met vallen en opstaan gaat is logisch.
Tegenstander Hardenberg’85 vergaat het net als vorig seizoen wat minder. Sinds het afhaken van topschutter en oud-HZVV-er Rick Broek lijkt met name het scoren een groot probleem. Vorige week werd er met 0-2 verloren van Klazienaveen. De huidige tiende plaats is dan ook niet wat je normaal gesproken van de Hardenbergers mag verwachten. Bij de gasten is trainer Marco Hollak overigens bezig aan zijn laatste seizoen.
In Hoogeveen stonden beide ploegen twee keer eerder tegenover elkaar. Vorig seizoen won Hoogeveen met 2-0 en een jaar eerder eindigde het duel in een doelpuntloos gelijkspel.
Na afloop van de wedstrijd wordt er door de Party DJ’s weer gezorgd voor een spetterende derde helft met deze keer als speciale gasten het succesvolle duo Harten Tien, die een aantal van hun hits ten gehore zal brengen.

De wedstrijd begint zaterdag om 14.30 uur.

Een dag later speelt Hoogeveen zondag thuis in de Hoofdklasse een topper. Om 14.00 uur ontvangt men dan het Rotterdams Leonidas.

Kleedkamer

Wordt gespeeld op veld

Wedstrijd-nummer

51993