Hoogeveen 1 (zon) - VVSB

Hoogeveen 1 (zon) - VVSB

Hoogeveen ontvangt zondagmiddag VVSB

De 5-1 nederlaag van afgelopen zaterdag bij Staphorst kwam natuurlijk hard aan bij Hoogeveen. Komend weekend moet de ploeg van Stef Lamberink de rug zien te rechten. Ouderwets wordt er dan op zondagmiddag om 14.00 uur afgetrapt tegen VVSB uit Noordwijkerhout.

IMG_3203.JPG

In het seizoen 2015-2016 zette de club zich zelf op de landelijke voetbalkaart door de halve finale van de landelijke KNVB Beker te bereiken. Iets wat tot dan alleen IJsselmeervogels was gelukt. Het bleek uiteindelijk ook het eindstation, want FC Utrecht was in de Galgenwaard met 3-0 te sterk. Hoofdtrainer was destijds Wilfred van Leeuwen, die na een avontuur bij FC Eindhoven en Rijnsburgse Boys inmiddels alweer drie seizoenen de scepter zwaait bij de ploeg uit de Bollenstreek.

Na de degradatie in 2020 uit de Tweede Divisie speelt men nu alweer voor het vijfde seizoen een niveau lager. Vorig seizoen eindigde men als tweede. Dit seizoen was de seizoenstart zeer wisselvallig, maar werden de laatste twee wedstrijden gewonnen. Afgelopen zaterdag werd Kampong in een spectaculair duel met 6-4 verslagen.

Beide ploegen trappen zaterdag om 14.00 uur af.

Wedstrijdsponsor is Drukkerij Ballast & Hilbrink.

De wedstrijd is ook live te volgen via Hoogeveen TV. De uitzending begint om 13.40 uur met een voorbeschouwing met beide trainers. ’s Avonds zijn er via Hoogeveen TV tevens een samenvatting en reacties van beide partijen te zien. Hoogeveen TV kun je vinden via het YouTube-kanaal Hoogeveen TV. Hieronder de link naar de wedstrijd van zondag. Het is handig om je (gratis) te abonneren op Hoogeveen TV, zodat je meldingen kunt krijgen over bijvoorbeeld het moment waarop een uitzending begint of als er samenvattingen/reacties zijn geplaatst.

Hoogeveen zaterdag speelt zaterdag in de tweede klasse de derby in en tegen Noordscheschut. Ook van dit duel wordt er een samenvatting gemaakt door Hoogeveen TV. Deze kun je zondagavond bekijken.

2023-2024_wedstrijdsponsor_Hoogeveen_-_VVSB.jpg

Kleedkamer

Wordt gespeeld op veld

Wedstrijd-nummer