Offerein Voetbaltoernooi gaat niet door

5 juni 2023 11:15

De organisatie van het Offerein Voetbaltoernooi heeft helaas moeten besluiten dat het toernooi na twaalf jaar komende niet kan doorgaan. Door de late zomervakantie was het al een hele puzzel om alles rond te krijgen. Zo werden we op een laat moment geconfronteerd met een afmelding. Dat gat hebben we kunnen opvullen, maar nu ontstond er door de promotie van Hoogeveen naar de 3e Divisie een nieuw probleem.

Hoogeveen zondag speelt zaterdag 12 augustus al voor de landelijke KNVB beker en zaterdag 19 augustus voor de competitie. Daar komt bij dat alles bij HZVV door de degradatie ook later opstart. We hebben nog gekeken of het haalbaar is om de Paviljoen Nijstad Cup wel door te laten gaan, maar dat is organisatorisch niet mogelijk. gebleken (en was zoals eerder aangegeven alle een enorme uitdaging).

Als organisatie restte ons dan ook geen andere keus dan een streep door het toernooi te zetten. Wel wordt gekeken of de wedstrijd Hoogeveen - HZVV in de winterstop alsnog gespeeld kan worden.

We bedanken alle clubs die de afgelopen jaren het vertrouwen hebben uitgesproken in ons toernooi en in het bijzonder natuurlijk onze hoofdsponsor Henri Offerein!

Organisatie Offerein Voetbaltoernooi
HZVV en VV Hoogeveen