Hoogeveen 1 (zon) - Rijnvogels

Hoogeveen 1 (zon) - Rijnvogels

Zaterdag FC Rijnvogels thuis

Na de oorwassing in Spakenburg afgelopen weekend is het zaak voor de selectie van Stef Lamberink om zich zo snel mogelijk te herpakken. Aanstaande zaterdag wacht immers de thuiswedstrijd tegen FC Rijnvogels.

De Katwijkers bewezen Hoogeveen afgelopen weekend een goede dienst door in eigen huis Kampong op een forse nederlaag te trakteren. Hierdoor hoeft Hoogeveen (voorlopig) nog niet naar beneden te kijken. Maar om van de nacompetitie plaatsen af te komen dienen er dan wel punten gepakt te gaan worden. Dat dit tegen Rijnvogels mogelijk is bewees Hoogeveen in oktober vorig jaar al. In Katwijk werd met 0-1 gewonnen door een goal van Justin Benjamins. Met nog negen wedstrijden te gaan dit seizoen staat Hoogeveen op een nacompetitieplek. Met nog zware uitwedstrijden op het programma naar o.a. Urk, Nijkerk en Beverwijk is het zaak dat de blauwwitten in ieder geval alles op alles gaan zetten de punten in huis te gaan houden. Dat de ploeg daar (onder druk) prima tot in staat is het heeft het al laten zien tegen grote namen als Harkema, Sparta Nijkerk en DVS ’33. Voetballend ziet het over het algemeen verzorgd uit, maar in deze fase van de competitie zal er meer gevraagd gaan worden.

De aftrap op het Bentinckspark is zaterdagavond om 18.00 uur. De wedstrijd staat onder leiding van arbiter S. Dröge.

2023-2024_wedstrijdsponsor_Hoogeveen_-_Rijnvogels.jpg

Kleedkamer

Wordt gespeeld op veld

Wedstrijd-nummer