Hoogeveen 1 - FC Klazienaveen 1

Hoogeveen 1 - FC Klazienaveen 1

Hoogeveen zaterdag ontvangt titelkandidaat Klazienaveen

Qua positie op de ranglijst een topper, maar qua puntenaantal niet. Zo kan het duel tussen Hoogeveen zaterdag en Klazienaveen van aanstaande zaterdag worden getypeerd. De gasten zijn op dit moment de nummer 2 en Hoogeveen de nummer 3, maar het gat tussen beiden is maar liefst tien punten.

Klazienaveen_-_Hoogeveen_zaterdag_2022-2023_Large.JPG

Dat gat was voor de winterstop bijna gedicht, maar verdween na de winter als sneeuw voor de zon. Van de laatste zes wedstrijden werden er slechts twee gewonnen. Twee keer werd het gelijk en de laatste twee duels werden verloren. Gekscherend werd de laatste weken zelfs gezegd dat de ploeg piekt tijdens de 3e helft, onder andere met het regelen van zangers, en daarmee goud waard is voor de club qua omzet, maar dat de prestaties op het veld in een neerwaartse spiraal zitten. Zaterdag zal men het tij willen keren om zo ook de derde plek in het bezit te houden. Dat zal aan het eind waarschijnlijk recht geven op het spelen van nacompetitie om promotie. Na afloop is er weer een spetterende 3e helft. Tot de klok van zeven uur zullen DJ De Joker FM en DJ Valencia Jr. de kantine op z'n kop zetten. Zorg dus dat je aanwezig bent!

Klazienaveen zette na de winter een goede reeks neer en won o.a. van titelconcurrent ZZVV. Een gelijkspel tegen Borger zorgde er echt voor dat men weer in de achtervolging moet op de ploeg uit Zuidwolde. In Klazienaveen nam Hoogeveen eerder dit seizoen snel de leiding, maar werd het uiteindelijk 1-1.

In totaal stonden beide ploegen twee keer eerder tegenover elkaar in Hoogeveen. Vorige seizoen eindigde het duel in 1-1 en twee jaar eerder won Hoogeveen met 3-1.

De wedstrijd begint zaterdag om 14.30 uur en is deze keer ook live te volgen via het YouTube-kanaal Hoogeveen TV.  ’s Avonds zijn er via Hoogeveen TV tevens een samenvatting en reacties van beide partijen te zien.

Hoogeveen TV kun je vinden via het YouTube-kanaal Hoogeveen TV. Hieronder de link naar de wedstrijd van zondag. Het is handig om je (gratis) te abonneren op Hoogeveen TV, zodat je meldingen kunt krijgen over bijvoorbeeld het moment waarop een uitzending begint of als er samenvattingen/reacties zijn geplaatst.

Hoogeveen zondag komt dit weekend niet in actie.

2022-2023_wedstrijdsponsor_Hoogeveen_zaterdag_-_Klazienaveen.jpg

Kleedkamer

Wordt gespeeld op veld

Wedstrijd-nummer