Hoogeveen 1 (zon) - Purmersteijn (zon)

Hoogeveen 1 (zon) - Purmersteijn (zon)

Hoogeveen ontvangt Purmersteijn

Zondag speelt Hoogeveen de laatste thuiswedstrijd van het seizoen. Thuis is Purmersteijn de tegenstander. Intussen gaat de blik natuurlijk ook al richting de promotiewedstrijden die straks worden gespeeld.

Purmersteijn_-_Hoogeveen_2021-2022_Large.JPG
Een fragment uit de wedstrijd van eerder dit seizoen.

Volgende week wacht op tweede Pinksterdag nog de uitwedstrijd in Den Haag tegen HBS. Donderdags is dan de eerste wedstrijd van de nacompetitie. De plaatst op de ranglijst bepaald wie Hoogeveen zal treffen als tegenstander en of men eerst uit of thuis speelt.

Tegenstander Purmersteijn speelt nergens meer voor. De ploeg uit Purmerend was lange tijd de ploeg met de minste nederlagen, maar ook de kampioen gelijke spelen. Eerder dit seizoen eindigde het duel in Purmerend ook in 2-2. Trainer Mo El Bouziani beschikt over een jonge en talentvolle groep. Dat verklaart misschien ook het grillige verloop van de competitie en het feit dat men net tekort komt voor de top.

In Hoogeveen stond men slecht één keer eerder tegenover elkaar. In het seizoen 2018-2019 won Hoogeveen met 1-0 door een treffer van Björn Zwikker.

Beide ploegen trappen zondag om 14.00 uur af.

De wedstrijd is ook live te volgen via Hoogeveen TV. De uitzending begint om 13.45 uur met een voorbeschouwing met beide trainers. ’s Avonds zijn er via Hoogeveen TV tevens een samenvatting en reacties van beide partijen te zien. Hoogeveen TV kun je vinden via het YouTube-kanaal Hoogeveen TV. Hieronder de link naar de wedstrijd van zondag. Het is handig om je (gratis) te abonneren op Hoogeveen TV, zodat je meldingen kunt krijgen over bijvoorbeeld het moment waarop een uitzending begint of als er samenvattingen/reacties zijn geplaatst.

Hoogeveen zaterdag speelt thuis de derby tegen Hollandscheveld. Van dit duel zijn zaterdagavond de samenvatting en reacties te zien.

2021-2022_wedstrijdsponsor_Hoogeveen_-_Purmersteijn.jpg

Kleedkamer

Wordt gespeeld op veld

Wedstrijd-nummer