Geslaagd toernooi in Denemarken voor Hoogeveen JO15-1

1 juni 2023 10:45

Het Pinksterweekend stond voor onze club natuurlijk in het teken van het kampioenschap in de Vierde Divisie. Helaas kon Hoogeveen JO15-1 hier niet bij aanwezig zijn. Zij waren op dat moment in Denemarken en hebben daar de wedstrijd via Hoogeveen TV kunnen volgen.

JO15-1 heeft deelgenomen aan de Haderslev Cup in Denemarken en ook dit was een onvergetelijke ervaring. Ze werden op doelsaldo tweede in de poule (2x winst, 1x gelijk en 0 tegentreffers). Dat de eerste plaats hierdoor werd misgelopen was wel even zuur. Het mocht de pret echter niet drukken en een dag later werd er 2x gewonnen en 1x verloren. Er werd heel goed gevoetbald en daar kunnen de trainers Julian Mol en Ernst Eujen dan ook met een zeer tevreden gevoel op terugkijken.

Deze internationale deelname smaakt dan ook naar meer en we gaan als club dan ook ons best doen om dit volgend seizoen voor meer teams mogelijk te maken.

JO15-1_Haderslev_Cup_1.jpg

JO15-1_Haderslev_Cup_2.jpg