Jopie Meppelink overleden

23 mei 2023 18:15

Verdrietig zijn we vanwege het overlijden van onze trouwe vrijwilligster Jopie Meppelink. We wisten dat ze al lange tijd ernstig ziek was en dat herstel niet meer mogelijk was. Jopie werd 65 jaar.

Ze was sinds mensenheugenis een vaste waarde achter de bar in de kantine en daarmee een vertrouwd gezicht. Binnen de kantinecommissie kwam de betrokkenheid bij onze vereniging ook tot uiting. We zijn haar hier als club zeer dankbaar voor.

Tot het laatst toonde ze haar betrokkenheid en volgde ze de wedstrijden via Hoogeveen TV. Bijna wekelijks verscheen er wel een reactie op Facebook waarin ze onze jongens succes wenste.

Helaas maakt ze de kampioenswedstrijd van zondag niet meer mee. Een titel zal echter voor haar een prachtig eerbetoon zijn.

Jopie zal altijd in onze herinnering blijven. We koesteren dan ook de mooie herinneringen aan haar en wensen Bertus, de kinderen, kleinkinderen en overige familieleden veel sterkte bij het verwerken van dit verlies.

In_memoriam_-_Jopie_Meppelink.jpg

Lees meer over: