Kantine en 3e helft zondag buiten op terras

16 mei 2023 9:00

Zondag speelt Hoogeveen de laatste thuiswedstrijd van het seizoen. Ongeacht het resultaat zal er na afloop voor de nodige gezelligheid worden gezorgd. Dit zal buiten gebeuren waar een gezellig terras wordt gecreëerd. De weersvoorspellingen zijn gunstig en natuurlijk is er ook live muziek. De kantine zal dan binnen gesloten zijn.

Hoogeveen TV pakt ook nog wat groter uit dan normaal. De live-uitzending begint al om 13.30 uur. De voorbeschouwing met de trainers zal dan live vanaf het veld plaatsvinden. Gerjo Stegeman zal worden geassisteerd door oud-speler Björn Zwikker. Ook in de rust zullen er interviews plaatsvinden en wordt de wedstrijd natuurlijk geanalyseerd. Een week later zal dezelfde werkwijze ook worden toegepast vanuit Leidschendam waar dan, naast het duel SJC - Purmersteijn, de ontknoping van de Vierde Divisie zal plaatsvinden zoals het nu lijkt. Hoogeveen neemt het dan op tegen RKAVV.

Natuurlijk rekenen we op zoveel mogelijk support op ons complex. De uitzending blijft online en kan later ook teruggekeken worden.