Laatste Nieuwjaarstoernooi voor Lammert Lenten

9 januari 2023 11:15

Rob Klooster

Zaterdag 1 is zondag winnaar geworden van het traditionele nieuwjaarstoernooi, zondag 1 werd tweede en het team van Kriekjes uiteindelijk derde. Een bijzonder moment was er voor Lammert Lenten.

Het deelnemersveld bestond dit jaar uit 16 teams vanuit verschillende takken uit de vereniging. Zo werd er van elke seniorenteam minimaal een team afgevaardigd en waren er o.a. een team van de dames, de businessclub, technische staf, en oud bekenden (o.a. Andy Kreeft, Rik de Lange, Daniel Manning en Shaki Mohammed waren in het Activum te bewonderen.

Nog een bijzonderheid was dat Lammert Lenten voor de laatste keer meedeed aan het Nieuwjaarstoernooi. Hij heeft van de voorgaande edities er nooit een overgeslagen, maar fysieke problemen beginnen parten te spelen. Hij werd in het Activum door zijn teamgenoten in het zonnetje gezet, en later op de middag tijdens een gezellig samenzijn in de kantine ook door het bestuur van de club.

De organisatie kijkt terug op een geslaagde en gezellige dag. En hoopt dat het toernooi nog jarenlang een traditie blijft binnen de vereniging.

Lammert_Lenten_Nieuwjaarstoernooi.jpg

Bron: www.vvhoogeveen.nl