In de spotlight: Marciano Kreeft

7 november 2022 18:15

Als club zijn we er trots op dat een groot aantal jeugdspelers inmiddels in de jeugdafdeling van een profclub speelt. Natuurlijk zijn we nieuwsgierig hoe het met deze spelers gaat. Vandaar deze nieuwe rubriek. Deze keer Marciano Kreeft.

Naam: Marciano Kreeft

Geboortedatum: 07-01-2009

Woonplaats: Geesbrug

School en klas: Carmel College Emmen, km2sa

Teams Hoogeveen: onder 9 en onder 10.

Huidige club: FC Emmen

Welk team?: JO14-1

Wie is / zijn je trainer(s)?: Willem van Loenen

Kun je vertellen hoe je dag eruit ziet als je moet trainen?

Ik sta om kwart voor 7 op. Trek snel mijn trainingskleren aan en ontbijt snel. Dan word ik gebracht naar de locatie waar ik word pgehaald door een chauffeur. Daarna word ik afgezet bij het stadion en daar staat mijn fiets. Dan fiets ik naar SC Angelslo, want daar trainen wij altijd. Van half 9 tot 10 uur is mijn training. Daarna snel douchen en op de fiets naar school.

Wat is de mooiste wedstrijd die je tot nu toe hebt gespeeld?
Bij FC Emmen heb ik meerdere mooie wedstrijden gespeeld onder andere tegen Ajax, PSV, buitenlandse toernooien, maar weet niet welke het mooiste was. Bij Hoogeveen heb ik ook mooie wedstrijden gespeeld. Onder andere KNVB beker gewonnen.

Wat heb je geleerd bij je huidige club?
Altijd 100% geven op trainingen/wedstrijden.

Wie is je grote voorbeeld?
Virgil van Dijk en Sergio Ramos.

Wat is je favoriete club?
Ajax

Mijn grote droom is:
Profvoetballer worden

Wat jezelf nog graag zou willen vermelden:
Ik heb bij VV Hoogeveen een mooie tijd gehad. Best veel prijzen gewonnen. KNVB beker gewonnen, competitie,  boarding toernooi en nog meer. En zeker goeie trainers gehad (Danny van der Sleen en Joram Tupamahu).

Marciano_Kreeft.jpeg

Lees meer over: