Nieuwe sponsoren

18 oktober 2022 18:45

Met A28 personeel & opleidingen, Joy Reclame, Hotel/restaurant/Café Boschzicht en JuMa Transport en Dienstverlening kon onze club onlangs vier nieuwe sponsoren verwelkomen. We zijn deze sponsoren natuurlijk zeer dankbaar voor het vertrouwen in onze club!

A28 personeel & opleidingen

A28_personeel__opleidingen_Groot.jpg

A28 personeel & opleidingen was al sponsor van de Hoogeveen TV Familieavonden en heeft het contract als sponsor van Hoogeveen TV met twee jaar verlengd. Danzij de steun van A28 kunnen we de beelden nu in 4K verwerken, waardoor de beeldkwaliteit optimaal is. Op de foto Sander Kroezen (links) en Henry Mol.

JuMa Transport & Dienstverlening

JuMa_Groot.jpg

Nieuw is ook JuMa Transport en Dienstverlening. Dit bedrijf maakte in korte tijd een enorme groei door. Op de foto Jurrien Pinkster, Jan Steenbergen (sponsorcommissie) en Mariska Joling.

Hotel, restaurant, café Boschzicht

Boszicht_Groot.jpg

Al jaren een begrip in de regio en nu ook sponsor van onze club! Op de foto Jan Steenbergen (sponsorcommissie) en Arjan Vosseberg

Joy Reclame

Joy_Reclame_Groot.jpg

We zijn er trots op dat ook Joy Reclame zich verbonden heeft aan onze club. Op de foto Jan Steenbergen (sponsorcommissie) en Tim Buining.