Jan Beekelaar stopt als elftalleider

12 februari 2021 12:00

Gerjo Stegeman

22 jaar was Jan Beekelaar een vast gezicht bij de eerste zondagselectie. Hij is dan ook niet meer weg te denken. Toch komt er deze zomer een eind aan deze lange periode. De 60-jarige Beekelaar heeft namelijk besloten aan het eind van dit seizoen te stoppen.

Jan begon als grensrechter en werd in 2000 elftalleider. Hij was echter niet alleen op zondag actief. Op zaterdag hanteerde hij jarenlang de vlag bij zijn jeugdliefde Tiendeveen. Ook daar was hij elftalleider. Bij Hoogeveen heeft Jan verschillende hoogte- en dieptepunten meegemaakt, waaronder natuurlijk de kampioenschappen en het winnen van het Protos Weering Zaalvoetbaltoernooi.

Jan is zo’n vrijwilliger die goud waard is. Nooit is hem iets teveel en de lach verschijnt al snel op zijn gezicht als je hem tegenkomt. De club is hem dan ook zeer dankbaar en zodra het weer kan, hopen we natuurlijk op een passende manier aandacht te schenken aan zijn vertrek als elftalleider.

Bron: www.vvhoogeveen.nl

Lees meer over: