In memoriam: Appie Gruppen en Aaldert Mol

6 januari 2021 18:45

Onze bereikte het trieste bericht van het overlijden van Appie Gruppen en Aaldert Mol.

Jarenlang schalde de naam van Appie Gruppen door de speakers van ons sportpark als de prijzen van de verloting uit het programmaboekje bekend werden gemaakt. De krentenwegge aangeboden door Appie Gruppen was dan ook een begrip. We zijn hem als club zeer dankbaar voor de vele jaren dat hij onze club heeft ondersteund.

Aaldert Mol werkte jarenlang voor de gemeente Hoogeveen en was mede verantwoordelijk voor het onderhoud van de velden. Zo keurde hij de velden.

We wensen alle familieleden en andere betrokkenen veel sterkte bij het verwerken van dit verlies.