Tweede Kerstdag: Hoogeveen - Ajax uit 2001 op Hoogeveen TV

Alles is dit jaar anders. Zo ook de Tweede Kerstdag bij VV Hoogeveen. Geen traditionele Kerstbingo, maar wel Hoogeveen - Ajax! Hoogeveen TV dook in de archieven en vond unieke beelden van deze wedstrijd van 14 juli 2001. Met grote namen zoals Zlatan Ibrahimovic, Shota Arveladze, Andy van der Meijden, Martijn Doldersum, Guido ten Cate, Jarno Heet , Freddy ten Caat, Remco Stadman en de afscheidnemende Henri Reinders! Naast de hele wedstrijd zie je ook prachtige sfeerbeelden voor aanvang en na afloop. Kijken dus! Tweede Kerstdag om 14.00 uur via Hoogeveen TV.

De uitzending kun je bekijken via de volgende link: https://www.youtube.com/watch?v=q5--IGAg590

Bekijk hieronder de uitzending: