Hoogeveen zoekt sportverzorger (m/v)

16 januari 2020 17:00

Voetbalvereniging Hoogeveen is op zoek naar een nieuwe ‘sportverzorger’ (man/vrouw), primair voor het eerste zondagelftal. Ingaande seizoen 2020-2021, inclusief de voorbereiding daarvan.
VV Hoogeveen is een gezellige, maar ook ambitieuze voetbalvereniging, waarvan het eerste elftal uitkomt in de Hoofdklasse A van het zondagamateurvoetbal.

Gevraagd:

Verzorger/sportmasseur met medische kennis

Persoonlijke vaardigheden:

Kundig, gedreven, enthousiast en goed kunnen werken in teamverband.
Verder het vaststellen en beoordelen van een blessure en eventueel door verwijzen naar arts of fysiotherapeut.
In overleg met trainers bepalen of het spelen van een geblesseerde of herstellende spelers verantwoord is.

Werkzaamheden:

Aanwezig bij de A-selectie op wedstrijddagen (zondag).
Aanwezig op trainingsavonden (maandag, dinsdag, donderdag).

Geboden:

Deelnemen aan een team waar een gezellige werksfeer en kwaliteit voorop staan, waarbij het werk van de verzorger enorm gewaardeerd wordt. Samenwerking met de sportverzorgster van Hoogeveen zaterdag.

Salariëring en reiskostenvergoeding in overleg.

Uw sollicitatie kunt u mailen naar: [email protected]

Bron: www.vvhoogeveen.nl