Wegen VV Hoogeveen en Rob Coulier scheiden aan einde seizoen

3 december 2019 19:00

Gerjo Stegeman

Rob Coulier stopt aan het einde van dit seizoen als sportverzorger bij hoofdklasser Hoogeveen. De 62-jarige Coulier is dan achttien seizoenen werkzaam geweest bij Hoogeveen. Daarvoor was hij ook al in diverse andere functies bij de club betrokken.

In al die jaren als sportverzorger heeft hij vele sportieve hoogte- en dieptepunten meegemaakt. Daarnaast was hij actief betrokken bij de inrichting van de nieuwe massage- en fitnessruimte toen de club de nieuwe accommodatie betrok.
Om meer tijd en energie in zijn eigen praktijk te kunnen steken, heeft Coulier besloten om aan het eind van dit seizoen zijn werkzaamheden bij de club te beëindigen.
Bron: www.vvhoogeveen.nl

Lees meer over: