Doelman Nick Borgman keert terug bij Hoogeveen

21 februari 2024 20:00

Nick Borgman keert komend seizoen terug bij Hoogeveen. De 27-jarige doelman komt over van tweededivisionist De Treffers. Bij Hoogeveen is hij de opvolger van Stan Meekhof, die onlangs aangaf de overstap te maken naar Staphorst.

De inwoner van Coevorden speelde in de seizoenen 2017-2018 en 2018-2019 ook al 65 officiële wedstrijden voor Hoogeveen en werd in het eerste jaar meteen kampioen. Hij kwam destijds over van FC Groningen. Zijn goede spel bleef niet onopgemerkt. Borgman tekende een tweejarig contract bij het Duitse BSV Schwarz-Weiß Rehden. Aan dat avontuur kwam na zeven maanden wegens de coronapandemie een eind. Uiteindelijk maakte hij de overstap naar tweededivisionist HHC Hardenberg, waar hij ook een uitstekende indruk maakte. Dit seizoen moest hij zijn basisplaats echter afstaan aan Yorick Maats, waarna het Groesbeekse De Treffers hem deze winter oppikte.

“Ik ben erg blij dat ik weer kan terugkeren bij Hoogeveen”, vertelt Nick. “Ik heb de afgelopen jaren altijd contact onderhouden met de technische commissie. Dat dit resulteert in een contract voor drie seizoenen voelt goed. Hopelijk kunnen we samen voor nog meer moois zorgen".

Blijven:
Björn Klaassens
Menno Heerkes
Tom Heerkes
Levon van Dijk
Jim Veltmaat
Noah Schuurman
Emil Bijlsma
Giorgio Beltau
Tom Leerdam
Jeroah Balubun

Nieuw: