Quinten Anakotta eerste nieuwe aanwinst Hoogeveen

21 februari 2024 8:00

De technische commissie is druk doende met de samenstelling van de selectie voor komend seizoen. Inmiddels kunnen we de eerste aanwinst presenteren in de persoon van Quinten Anakotta. De 23-jarige middenvelder woont in Groningen en speelt op dit moment bij eersteklasser Oranje Nassau.

Anakotta begon met voetballen bij v.v. De Held toen hij zes jaar was. Bij de E’tjes voetbalde hij ook nog een jaar voor vv Hoogezand. Vanuit daar is hij naar FC Groningen gegaan. Na 4 seizoenen FC Groningen maakte hij de overstap naar Be Quick 1887. Daar heeft hij nog een jaar in het eerste gespeeld, om vervolgens de overstap te maken naar Pelikaan S. Met die ploeg werd hij kampioen vorig seizoen.  Dit seizoen is hij met zijn huidige ploeg Oranje Nassau koploper in de eerste klasse.
"De uitdaging om op een hoger niveau te kunnen spelen, kon ik niet aan mij voorbij laten gaan. Daarnaast is Hoogeveen een grote club met naam, waar alles goed is geregeld", aldus de nieuwe aanwinst.

Blijven:
Björn Klaassens
Menno Heerkes
Tom Heerkes
Levon van Dijk
Jim Veltmaat
Noah Schuurman
Emil Bijlsma
Giorgio Beltau
Tom Leerdam
Jeroah Balubun

Nieuw: