Gebroeders Heerkes en Björn Klaassens langer bij Hoogeveen

8 december 2023 9:45

De technische commissie is deze week gestart met de gesprekken met de huidige spelersgroep over de plannen voor komend seizoen. Dat heeft er toe geleid door Menno en Tom Heerkes inmiddels hebben toegezegd ook komend seizoen de blauwwitte kleuren te verdedigen. Hetzelfde geldt voor Björn Klaassens.

De 27-jarige Tom Heerkes is bezig aan zijn vijfde seizoen bij Hoogeveen. Samen met Levon van Dijk is hij de speler met de meeste wedstrijden achter zijn naam (146). Broer Menno maakte in januari 2019 de overstap en is sindsdien een belangrijke schakel op het middenveld. Hij speelde inmiddels 116 officiële wedstrijden.
Björn Klaassens is bezig aan zin eerste volledige seizoen. De 20-jarige inwoner van Beilen maakte vorig seizoen in de winterstop de overstap van FC Emmen O21 en speelde zich meteen in de basis.