Deelname Nieuwjaarstoernooi doorgeven

23 november 2022 10:45

Rob Klooster

Na twee jaar van afwezigheid kan het eindelijk weer: het nieuwjaarszaalvoetbaltoernooi! En wel op 8 januari 2023! Graag nodigen we langs deze weg alle Dames, Senioren, Zaal en JO19 teams uit om aan dit gezellige toernooi deel te nemen.

Er is ruimte voor 16 deelnemende teams, dus wees er snel bij!

De wedstrijden zullen dan 12 minuten duren en er wordt niet van speelhelft gewisseld. Er wordt gespeeld om de plaatsen 1 t/m 4.

We starten (bij 16 deelnemende teams) om 09.30 uur en hopen dan tussen 15.00 uur & 15.30 uur klaar te zijn. Hierna volgt de prijsuitreiking en feestelijke afsluiting in onze eigen kantine.

Graag zien we jullie inschrijving vóór 14 december tegemoet. Dit kan per mail bij Arjan Post ([email protected]) of Rob Klooster ([email protected]) Het programmaboekje met de poule-indeling en wedstrijdschema zal dan eind december via de bekende kanalen verspreid worden.

Wij kijken ernaar uit!

Namens de organisatie,