De Grote Clubactie komt er aan!

16 september 2023 10:15

Ook dit jaar doen wij weer mee aan de Grote Clubactie. Volgende week ontvangen de jeugdleden + senioren een digitale verkooplink, waarmee men via WhatsApp & social media loten kan verkopen. Van elk verkocht lot gaat er 80% direct in de clubkas. Geld waarmee we zaken kunnen aanschaffen voor alle geledingen binnen de club. Inmiddels zijn we druk met verduurzamen (de nieuwe ledverlichting is inmiddels geïnstalleerd). De jeugdafdeling groeit als kool, wat inhoudt dat er in nieuw materiaal geïnvesteerd zal moet worden en zo zijn er nog veel meer zaken op te noemen.

Daarom is het ook van groot belang dat we als gehele club vanaf 23 september zoveel mogelijk loten zien te verkopen, om een zo mooi mogelijk bedrag op te halen. Ook deze editie zijn er ook weer mooie prijzen te winnen voor de beste lotenverkopers bij de junioren & senioren. Ook is er voor het best verkopende team een leuke prijs te winnen.

Succes allemaal en laten we er met zijn allen een groot succes van proberen te maken!