De Jongens Hoogeveen ook dit seizoen 'Man of the Match sponsor' Hoogeveen zaterdag

7 september 2023 19:00

Afgelopen seizoen was de unieke Hoogeveense kleding winkel “De jongens Hoogeveen” voor het eerst ‘Man of the match sponsor’ van ons 1e zaterdagelftal. Dit sponsorschap had direct een positief effect op de spelersgroep, omdat de winnaar van het eindklassement voor 250 euro een nieuwe outfit bij elkaar kon shoppen.

Het mooie aan dit klassement is dat het wordt samengesteld aan de hand van stemmen door de supporters. Elke thuiswedstrijd worden er speciale beoordelingsformulieren uitgedeeld aan verschillende supporters. Staf, geblesseerde/geschorste spelers van het eerste elftal verzamelen deze aan het eind van de wedstrijd en rolt er een totaal score uit.

Afgelopen jaar was Twan Reinders de uiteindelijke winnaar van het eindklassement. Hij liet met 44 punten de concurrentie ruim achter zich. Eduard Kobes werd tweede met 30 punten en Ruben de Haas werd derde met 29 punten.

Op de foto zie je Twan Reinders die de kledingbon uitgereikt krijgt van eigenaar Gido van Velzen.

De_Jongens_1.jpeg

De_Jongens_2.jpg