De club heeft jou nodig!

14 augustus 2023 13:00

Na een fantastisch seizoen kunnen we de positieve balans opmaken:
Promotie naar de Derde Divisie, promotie naar de 2e klasse en een mooie groei in onze jeugdafdeling. Dit is natuurlijk fantastisch, maar ook qua organisatie betekent dit dat we meer posities moeten invullen en meer vrijwilligers nodig zijn. Daarom hebben we jou nodig!

Als vrijwilliger word je onderdeel van ons enthousiaste team. Geen vergoeding, maar wel:

• Gezelligheid;
  • Saamhorigheid;
  • Jaarlijkse activiteit;
  • Een open mindset voor ideeën om dingen beter te doen. Wij juichen dit toe en waar mogelijk ondersteunen wij dit;
  • Een veilige, flexibele omgeving en werkomstandigheden.

Voor de volgende posities hebben we op korte termijn mensen nodig:

Veiligheidscoördinator 3e divisie VV Hoogeveen M/V

Taken:

• Contactpersoon voor veiligheidszaken omtrent de thuiswedstrijden van Zondag 1, naar tegenstanders en lokale instanties.
  • Het uitdragen van de normen, waarden en regels zoals vermeld in het “draaiboek wedstrijdorganisatie 3e divisie”
  • Aansturen, werven en motiveren van de interne en eventuele externe stewards.

Coördinator ballenjongens/meisjes M/V

Taken:

• Zorgdragen voor aanwezigheid (in overleg met trainers/leiders) van een jeugdteam als ballenjongen/meisje tijdens de thuiswedstrijden van Zondag 1 en indien mogelijk ook Zaterdag 1.
  • Het organiseren van activiteiten in de rust zoals bijvoorbeeld een penaltybokaal.
  • Organiseren van hapje/drankje voor de ballenjongens/meisjes na de wedstrijd.

Stewards M/V

Taken:

• Zorgen dat tijdens de thuiswedstrijden alles ordelijk verloopt.
  • Samen met de Veiligheidscoördinator een ‘team‘ vormen om de normen, waarden en regels te bewaken en onze club een positieve en veilige uitstraling te geven.
  • Meld je aan of informeer door een mail te sturen naar: [email protected]

Horecamedewerker M/V

Taken:

• Onderdeel zijn van het horecateam tijdens wedstrijden en activiteiten.
  • Bar, snackbar en horeca-activiteiten op het sportpark ondersteunen.