Ledenpas vanaf dit seizoen digitaal - belangrijke informatie!

14 augustus 2023 7:00

Ieder lid van VV Hoogeveen ontvangt jaarlijks de ledenpas.
De huidige fysieke ledenpas is niet meer van deze tijd, daarom zijn wij als bestuur op zoek gegaan naar een digitale oplossing. Ook zijn de afspraken aangescherpt. We constateerden dat een groot aantal personen zonder ledenpas de wedstrijden van onze eerste elftallen bezochten. Bij de kaartverkoop zal vanaf nu strenger gecontroleerd worden. Geen digitale ledenpas = geen toegang. Met de woorden: ‘Ja, maar ik ben lid’, kom je er dus niet meer in.

De mailtjes met inloggegevens zijn in juli verstuurd.

Een digitale ledenpas heeft een aantal grote voordelen voor de vereniging, het bestuur en voor jullie als leden. Zo is het een duurzame oplossing en kunnen wij sneller de nieuwe ledenpassen toesturen bij bijvoorbeeld verlies. Daarnaast worden nieuwsberichten vanaf de website ook getoond in de app.

Hoe werkt het precies?

De Digipas.app is een mobiele app die onze vereniging ondersteunt bij het digitaliseren van de ledenpas. Vanaf komend seizoen ontvang je geen fysieke ledenpas maar een digitale ledenpas. De digitale ledenpas is eenvoudig te controleren op geldigheid. De geldigheid is te controleren door het scannen van de ledenpas. Je digitale ledenpas kan je eenvoudig downloaden in de app-store of Android store. Lees hieronder de instructies.

1. Per e-mail ontvang je een e-mail met een link om de app te downloaden en een link om je ledenpas te activeren.
  2. Klik op de link om de app te downloaden, download de app.
  3. Wanneer de app is gedownload, klik je op de activatielink in de e-mail. Je digitale pas wordt gekoppeld aan je telefoon.
  4. Als de digitale ledenpas is gekoppeld, wordt de ledenpas weergegeven in de app.
Indien er nog geen e-mailadres van jou bekend is bij ons, geef deze dan z.s.m. door aan Rob Klooster via [email protected]. We versturen de download link en activatielink namelijk per mail.

Controle op ledenpas bij evenementen en wedstrijden

Het sportpark van VV Hoogeveen is niet vrij toegankelijk bij thuiswedstrijden van Hoogeveen zaterdag en Hoogeveen zondag. Als je lid wordt of bent van VV Hoogeveen krijg je een digitale ledenpas met een unieke QR-code en lidnummer. Deze digitale ledenpas wordt bij binnenkomst gescand.

Zijn er vragen? Bekijk dan eens de ‘veel gestelde pagina’ van Digipas.app: https://digipas.app/veelgestelde-vragen-leden/

Persoonsgegevens

Er zullen enkele persoonsgegevens zoals je naam, e-mailadres en lidnummer worden gedeeld met de app. Dit is nodig om de digitale ledenpas aan te maken en te activeren. De persoonsgegevens zullen nooit worden verspreid of worden gebruikt voor commerciële doeleinden en zijn alleen zichtbaar voor de [vereniging]. Het delen van de persoonsgegevens zal geheel volgens, in overeenstemming met de vereisten zijn van de AVG-wetgeving. Tot slot Wij zijn erg blij met deze digitale oplossing. Als jullie hier vragen over hebben, kunnen jullie Rob Klooster benaderen ([email protected]). Ook zijn we altijd bereid om leden die minder digivaardig zijn te helpen of met hen te zoeken naar een passende oplossing.

Met vriendelijke groet,

Bestuur VV Hoogeveen