Hoogeveen/Tiendeveen JO15-1 stelt zich voor

25 oktober 2019 8:45

Elke week stelt een jeugdteam zich hier voor. Wie zijn de trainers, de spelers en wat zijn de doelstellingen. Het zijn allemaal vragen waar je antwoord op krijgt. Deze keer is het de beurt aan JO15-1.

Hallo wij zijn Danny Unitly, Sacha Schoemaker, Eduard Knol en Mischa Bokking en samen zijn wij de begeleiding voor het seizoen 2019-2020 van vv Hoogeveen Jo15-1. Die uitkomt in Hoofdklasse 01.
Eduard Knol en Mischa Bokking zijn de leiders en regelen alle zaken omtrent de wedstrijden rondom dit elftal.
Danny en Sacha zijn jaren als speler actief in de voetballerij geweest waar ze bij diverse clubs in selectie elftallen hebben gevoetbald. Als trainersduo hebben ze al enige jaren ervaring en proberen zo hun ervaringen op deze groep over te brengen.
De groep JO15-1 is een plezierige, enthousiaste en leergierig groep en de wil om te winnen is er altijd.

Het elftal JO15-1 bestaat 14 enthousiaste spelers.
Keeper
Marcel kowal

Verdedigers:
Silvijn Bokking, Sill Smidt, Jessie Knol, Dani Kleinman en Ian Schoemaker

Middenvelders:
Damian Erhardt, Dean Bonen, Senna van der Weide, Thyson van der meer en Thijs wind

Aanvallers
Guillermo Pattipeilohy, Angelo Wagenaar en Gavin ter Burg

Het elftal is dit seizoen compleet nieuw bij elkaar gezet, dat was in het begin te zien aan de verschillende niveaus waarin de jongens voetbalden. Wij hebben in de competitie wat pech gehad in een aantal wedstrijden, waarin er wedstrijden verloren gingen die niet nodig waren. Zo langzamerhand krijgen we bepaalde systemen en denkwijzes binnen deze groep, waarbij de meeste spelers dit ook goed oppakken.
Onze doelstelling van dit jaar is veel plezier te beleven tijdens de mooie voetbal momenten en daarbij een stabiele middenmoter in de hoofdklasse 01 te worden. Gezien de instelling van deze groep moet dit ook haalbaar zijn.

Bron: www.vvhoogeveen.nl