In memoriam – Freek Eshuis

10 mei 2023 19:45

Ons bereikte het droevige bericht dat Freek Eshuis op 85-jarige leeftijd is overleden. Freek speelde in de jaren vijftig en zestig in ons eerste elftal. Na zijn actieve loopbaan was hij lange tijd nog actief betrokken bij onze club en maakte hij deel uit van het hoofdbestuur.
We wensen Hille, de kinderen en kleinkinderen veel sterkte bij het verwerken van dit verlies!

Hoogeveen 1 1956
Freek Eshuis, Roelof Wolting, Chris Akse, Evert Vos, Tinus Profijt, Gerard van der Weide.
Berend Padding, Harry Wolting, Ernst Söllner, Tinus Morsink, Jan Smit, Hendrik Jan van Halen

Kampioen 4e klas 1959-1960.
Pleun Dekker, Marinus Bakker, Jan Kleine, Willem Jansen, Harm Miedema, Hendrik Jan van Halen, Hilbert Mulder, Jan van der Hulst.
Gerard van der Weide, Evert Vos, Tinus Profijt , Freek Eshuis, Albert Smid, Jaap Bakker
Bron: www.vvhoogeveen.nl

Lees meer over: