In memoriam: Hotze de Witte

1 mei 2023 10:15

Ons bereikte het droevige bericht dat Hotze de Witte op 75-jarige leeftijd is overleden. Als club hebben we veel te danken aan Hotze. Jarenlang was hij sponsor van onze club, waarvan tien jaar als hoofdsponsor met zijn bedrijf De Witte Assurantiën / DOA Assuradeuren. Hij was meer dan een sponsor alleen. Hij was bijna bij alle thuiswedstrijden in die tijd aanwezig en was oprecht belangstellend richting iedereen die bij de club betrokken was.

Ook na zijn periode als hoofdsponsor bleef hij bij onze club betrokken. Op dit moment is Veldsink/De Witte nog steeds sponsor. Hotze zal bij onze club altijd in onze herinnering blijven!

We wensen Willemien, kinderen, kleinkinderen en iedereen die hem lief had veel sterkte met het verwerken van dit verlies!

Hotze_de_Witte.jpg

Bron: www.vvhoogeveen.nl