René Seinen overleden

25 augustus 2022 10:15

Diep geraakt zijn we door het bericht dat onze voetbalvriend René Seinen plotseling is overleden op 46-jarige leeftijd. René was samen met zijn partner Marga en kinderen Nicky en Jaimy zeer actief betrokken bij onze club. Zo was hij zelf actief bij het 7x7 en jeugdtrainer en leider bij diverse teams van zijn zoons.

We wensen Marga, Nicky en Roos, Jaimy en Cassandra, en overige familieleden veel sterkte toe bij het verwerken van dit enorme verlies! Als club zullen we er voor jullie zijn!

I.v.m. het overlijden van René zijn alle activiteiten en bijeenkomsten t/m zaterdag afgelast. Meer hierover lees je elders op deze site.

In_memoriam_Rene_Seinen.jpg

Bron: www.vvhoogeveen.nl