Jaap Scheijbeler overleden

16 augustus 2022 10:45

Ons bereikte het droevige bericht dat Jaap Scheijbeler op 75-jarige leeftijd is overleden. Jaap was van 1978 t/m 1988 op diverse fronten actief bij onze vereniging als vrijwilliger. Hij begon als bestuurslid van de supportersvereniging, maar was daarna bijvoorbeeld zeer actief in de toenmalige reclame- en sponsorcommissie. Later was hij nog een aantal jaren bestuurslid. De laatste 35 jaar was hij penningmeester bij de Stichting Buurt- en speeltuinvereniging De Baanderhoek in Hoogeveen. Hiervoor werd hij nog geen jaar geleden benoemd tot Lid in de Orde van Oranje-Nassau.
We zijn Jaap zeer erkentelijk voor zijn verdiensten voor onze club en wensen zijn naasten en overige familieleden veel sterkte bij het verwerken van dit verlies.