Programma voorbereiding Hoogeveen zondag en Hoogeveen zaterdag

14 juli 2022 10:00

Zaterdag 23 juli start Hoogeveen zondag met de voorbereiding op het nieuwe seizoen. Een dag later (zondag 24 juli) staat meteen de eerste oefenwedstrijd op het programma. Thuis is dan om 14.30 uur het Duitse Spelle Venhaus om 14.30 uur de tegenstander.

Vervolgens wordt er telkens op maandag, woensdag en donderdag om 20.00 uur getraind. Dinsdag 9 augustus wacht dan de eerste wedstrijd om de AH Offerein Bokaal. Op het eigen hoofdveld is dan om 19.30 uur FC Emmen O21 de tegenstander. Woensdag 17 augustus volgt dan de tweede en laatste wedstrijd om de AH Offerein Bokaal. Het betreft de kraker tegen HZVV. Deze wedstrijd begint om 17 augustus.

Zondag 28 augustus wacht dan de eerste competitiewedstrijd uit bij Heino. Het zou kunnen dat er nog extra oefenwedstrijden worden ingepland.

Hoogeveen zaterdag

Onder leiding van Herman Schonewille en Marlon Kruis begint Hoogeveen zaterdag op zaterdag 6 augustus met de voorbereiding. Daarna wordt er telkens op dinsdag en donderdag om 20.00 uur getraind. Zaterdag 13 augustus speelt het de 1e ronde van de Paviljoen Nijstad Cup. Om 19.00 uur is ZZVV dan de tegenstander. Woensdag 17 augustus en zaterdag 20 augustus is het vervolg van dit toernooi. Zaterdag 27 augustus speelt men tot slot een oefenwedstrijd tegen SC Joure, waarna zaterdag 3 september de eerste bekerwedstrijd op het programma staat. De competitie begint op zaterdag 24 september.

Bron: www.vvhoogeveen.nl