Indeling Vierde Divisie + programma

1 juli 2022 10:00

Gerjo Stegeman

De KNVB heeft de indeling van de Vierde Divisie bekendgemaakt. Onder die naam gaat de Hoofdklasse komend seizoen verder. Het is het laatste seizoen waarin de zaterdag- en zondagclubs apart van elkaar zijn ingedeeld. Vanaf het seizoen 2023- 2024 zal er sprak zijn van gemengde competities. Komend seizoen treft Hoogeveen, met uitzondering van het uit de Derde Divisie gedegradeerde Westlandia en het gepromoveerde Heino, allemaal bekende tegenstanders uit het recente of verdere verleden.

Hoogeveen begint op zondag 28 augustus met een uitwedstrijd bij promovendus Heino. Een week later staat meteen de kraker thuis tegen Be Quick 1887 op het programma.

Bekijk hier het complete programma >>

Indeling Vierde Divisie C seizoen 2022-2023

Alcides