JO10-1 kampioen!

30 mei 2022 18:00

In het begin van het seizoen ging het zeer moeizaam met JO10-1. Er werd meer verloren dan gewonnen. Ondanks dat er werd verloren, lieten ze de koppies niet hangen.
De 4e fase kwam eraan. Na hard trainen raakte het team meer op elkaar ingespeeld. Oefeningen werden makkelijker voor het team, waardoor er in de wedstrijd mooi voetbal werd gespeeld. Het begon met een thuiswedstrijd tegen het lastige SC Elim. Vv Hoogeveen wist dit te winnen met 4-2. De wedstrijden daarna werden met grote uitslagen gewonnen en met mooi voetbal. De laatste wedstrijd bij en tegen de Weide. Aan een gelijk spel hadden we genoeg voor het kampioenschap. Ook deze wedstrijd werd gewonnen met 1-9! Hiermee is het ook dik verdiend en zijn het terechte kampioenen!

JO10-1_2021-2022.jpg