Jesse de Haas speelt honderdste wedstrijd

4 april 2022 17:15

Jesse de Haas speelde vorige week in de uitwedstrijd tegen Nieuwleusen zijn honderdste officiële wedstrijd voor Hoogeveen zaterdag. Hij werd daarvoor na afloop van de wedstrijd tegen Avereest in het zonnetje gezet.

De 27-jarige De Haas is bezig aan zijn zesde seizoen voor Hoogeveen zaterdag. In 2016 keerde hij samen met broer Ruben terug na een avontuur bij HODO. Daarvoor kwamen ze uit voor Hoogeveen zondag.  Jesse speelde zijn eerste officiële wedstrijd op 20 augustus 2016 in Koekange tegen Vitesse'63. Tot nu toe wist hij dertig keer te scoren.
Bron: www.vvhoogeveen.nl

Lees meer over: