Nieuwe voetbalseizoen bol van activiteiten

28 juni 2021 15:30

Nu het de goede kant op gaat en er steeds meer mag, is het goed om vooruit te kijken. De activiteitencommissie is achter de schermen druk bezig om van alles te organiseren. Er staat inmiddels al een mooi programma, waardoor er bijna wekelijks wel wat te doen is naast het voetballen.

Zaterdag 14 augustus, dinsdag 17 augustus en zaterdag 21 augustus staat het Offerein Voetbaltoernooi op de agenda. Op de slotavond staat dan ook de kraker Hoogeveen – HZVV op het programma. Woensdag 18 augustus wordt de jeugd om 13.00 uur uitgenodigd om spandoeken te gaan  maken voor deze wedstrijd.

Familiedag

Zondag 22 augustus staat in het teken van een activiteit voor de hele familie. Op deze voetballoze zondag zal er voor jong en oud een prachtig programma worden aangeboden. Meer informatie hierover binnenkort.

Hoogeveen TV ‘De Aftrap’

Vrijdag 27 augustus is er een extra uitzending van Hoogeveen TV vanuit de kantine onder de noemer ‘Hoogeveen TV De Aftrap’. Iedereen is welkom om hier bij aanwezig de zijn. In een anderhalf uur durende uitzending komt er van alles aan de orde en worden de selecties gepresenteerd. Meer informatie volgt binnenkort.

Hoogeveen TV Familieavonden

De Hoogeveen TV Familieavonden waren tijdens de Corona-break een groot succes. Rob & Gerjo hebben dan ook besloten om hiermee door te gaan. Er staan er drie op het programma. Het recept zal weer hetzelfde zijn (bingo, quiz, Rad van Avontuur), maar het verschil is dat er zowel thuis als in de kantine kan worden meegespeeld. De eerste avond is op vrijdag 15 oktober. Noteer deze datum dus alvast!
De tweede avond is de Eindejaarsavond. Dan wordt ook het doelpunt van het jaar gekozen. Deze is gepland voor Kerstavond vrijdag 24 december. De derde familieavond is op vrijdag 29 april. We vieren dan ook de 92e verjaardag van onze club!

Klaverjassen & jokeren

Natuurlijk keert ook het Koppelklaverjassen & jokeren weer terug zodra de ‘r’ in de maand is verschenen. De avonden zijn traditioneel weer op de derde vrijdag van de maand. Uitzondering is de maand oktober. Dan wordt er i.v.m. de Hoogeveen TV Familieavond eenmalig uitgeweken naar vrijdag 22 oktober. De eerste klaverjasavond is vrijdag 17 september.

Andere activiteiten

Naast bovengenoemde activiteiten, zijn er ook een aantal eenmalige ‘knallers’. Zo is er woensdagmiddag 20 oktober een kinderbingo, vrijdag 22 oktober een vriendjes en vriendinnetjesmiddag en zijn zaterdag 23 oktober de dames aan de beurt met de Ladies Bingo.
Zaterdag 13 november is er dan een nieuwe activiteit. De kantine zal dan op z’n kop worden gezet met het ‘Wintercarnaval’.
Oude bekenden zijn het Sinterklaasfeest voor de jongste jeugd (vrijdag 26 november), het oliebollentoernooi voor de jeugd (zondag 19 december), de kerstbingo (Tweede Kerstdag), het onderlinge nieuwjaarstoernooi (zondag 2 januari) en de Playbackshow op zaterdag 19 februari.

De volledige en actuele agenda is te vinden via www.vvhoogeveen.nl/agenda.

Het aantal activiteiten kan nog worden aangevuld. Heb je tips, suggesties of wil je meehelpen, stuur dan een mailtje naar: [email protected].

Voor het leden en teams is het belangrijk dat eigen activiteiten altijd vooraf worden afgestemd met de activiteitencommissie. Dan kan via bovengenoemd mailadres.

Activiteiten.jpg

Bron: www.vvhoogeveen.nl