Sportpark verboden toegang voor onbevoegden

11 maart 2021 18:15

Helaas wordt onze club en HZVV ook geconfronteerd met enorm veel vandalisme. Zo zijn er inmiddels al zo'n 50 tribunestoeltjes vernield, zijn terrastafels beschadigd, worden vuilcontainers omgegooid en wordt er langs de velden enorm veel rotzooi achtergelaten. Helaas is deze opsomming niet compleet en kunnen we nog wel even doorgaan.

Nu het langer licht blijft en de temperatuur ook omhoog gaat, neemt de drang om buiten bezig te zijn toe. Ook de verruimde coronamaatregelen spelen hier steeds meer op in. Allemaal fantastisch.

Echter, ‘ruimte’ claimen die er niet is, is fout. Oftewel, het organiseren van wedstrijden op de velden van het Bentinckspark is niet toegestaan. Het ‘chillen’ op ons park en vervolgens de clubs opzadelen met een hoop achtergelaten rotzooi of erger nog, allerlei vernielingen, is ook gewoon hartstikke fout. We zijn samen met ‘onze buren’ in overleg met de politie, handhaving en gemeente om vervelende uitwassen van verblijf op ons park aan te pakken. Zo worden er borden geplaatst met ‘Verboden toegang’. Negeert men deze borden, is men in overtreding. Weet - en vertel door, dat onnodig verblijf op ons park aangepakt zal worden.