Gezocht trainer vrouwenelftal

4 juli 2022 16:30

v.v. Hoogeveen is voor volgend seizoen (2022 - 2023) op zoek naar een ambitieuze trainer voor het eerste vrouwenelftal. De vrouwenafdeling bestaat uit twee seniorenteams, waarvan VR1 uitkomt in de vierde klasse en VR2 uitkomt in de zevende klasse (7x7). Om verdere groei op termijn mogelijk te maken wil v.v. Hoogeveen het niveau van het eerste elftal samen met dat van de overige meidenteams verder ontwikkelen en in de toekomst een tweede seniorenelftal starten.

v.v. Hoogeveen zoekt een trainer die:

• Twee keer per week (voorkeursavond in overleg) de training voor de dames van het 1e elftal verzorgt;
  • Begeleiding, aansturing en coaching van het 1e elftal van de dames tijdens de wedstrijden;
  • Draagt in overleg met de HJO en de begeleiding van het 1e elftal, zorg voor een gerichte doorstroming van de (jeugd)spelers.

v.v. Hoogeveen verwacht van de trainer:

• Minimaal in bezit van het diploma juniorentrainer en/of bereid om een passende trainerscursus te gaan volgen;
  • Duidelijke tactische bespreking en coaching;
  • Kennis van voetbaltechniek, speelvarianten en opstellingen;
  • Affiniteit heeft met dames/meidenvoetbal;
  • Communicatief en contactueel sterk.

v.v. Hoogeveen biedt:

Goede trainingsfaciliteiten (waaronder twee kunstgrasvelden).
Een ambitieuze en gezellige voetbalvereniging, die het meisjes- en damesvoetbal naar een hoger niveau wil brengen en in alle leeftijdscategorieën spelaanbod wil creëren voor meisjes en dames. De mogelijkheid tot het behalen van een KNVB-trainersdiploma.

Wanneer u ervan overtuigd bent de perfecte kandidaat voor deze functie te zijn, dan ziet v.v. Hoogeveen uw sollicitatie graag tegemoet. Om te solliciteren kunt u een motivatie en CV mailen naar [email protected]