Waarom geen livestream?

2 oktober 2020 17:00

We krijgen veel vragen over het live streamen van de wedstrijden van Hoogeveen zaterdag en Hoogeveen zondag. Allereerst willen we benadrukken dat de gebruikelijke samenvattingen en reacties gewoon doorgaan de komende weken. Zaterdag zijn we dus bij Hoogeveen zaterdag - SVN '69 en zondag bij VV Emmen - Hoogeveen zondag.

Zelf hebben we niet de apparatuur om een live stream te verzorgen. Aan de aanschaf zitten ook behoorlijk wat kosten verbonden (zeker als je het goed wilt doen en dat willen we). Verder is de afhankelijkheid van een stabiele internetverbinding een onzekere factor.

Sommige andere verenigingen hebben een mediapartner/sponsor die de techniek verzorgt. Deze hebben wij niet. Het ontbreken van iemand met de benodigde kennis en apparatuur naast Gerjo is dan misschien ook nog wel de belangrijkste reden.

Kortom, gewoon 's avonds de samenvatting en reacties bekijken. Via Twitter zullen we de tussenstanden vermelden.