Inloopuren jeugdcommissie

27 augustus 2020 11:30

Marco de Grip

De jeugdcommissie wil nog meer bereikbaar zijn en start dit seizoen met tweewekelijkse inloopuren. Het inloopuur (maandag van 18.30 uur–19.30 uur) is bedoeld voor iedereen met vragen, opmerkingen en adviezen die hierover constructief in gesprek wil gaan met leden van de jeugdcommissie, die een luisterend oor zullen hebben en oplossingsgericht de onderwerpen benaderen.

Om de juiste persoon vanuit de jeugdcommissie te laten aansluiten bij het gesprek en ter voorbereiding op het onderwerp is het wenselijk om van tevoren alvast een mail te sturen naar [email protected] met je aanmelding wanneer je komt en het onderwerp waarover je graag in gesprek wil gaan met de jeugdcommissie. Op de website van vv Hoogeveen staan de dagen vermeld wanneer de inloopavonden zijn.

Belangrijk: onze leden van de jeugdcommissie zijn allemaal vrijwilligers en hebben allemaal overdag hun eigen familiaire bezigheden en werkzaamheden bij hun werkgevers. Het is dan lastig en vaak door werkgever ook niet gewenst om de gehele dag bereikbaar te zijn voor vv Hoogeveen. Uiteraard gaan wij dit als club respecteren en hebben besloten dat de leden van de jeugdcommissie overdag tot 17.00 uur niet meer bereikbaar zijn via app of telefoon voor voetbalzaken. Vragen, opmerkingen of adviezen kunnen ook altijd worden gestuurd naar ons bovengenoemd e-mailadres en deze worden dan binnen 5 dagen weer beantwoord. Met de inloopavonden en ons eigen e-mailadres [email protected] worden er nu voldoende alternatieven aangeboden om goed bereikbaar te zijn.

Wekelijks is er op donderdagen van 18.30-20.00 uur een inloop die specifiek bedoeld is voor trainers/leiders. Marco de Grip en of een ander teamlid van de technische jeugdcommissie is dan op de club.