Hoogeveen treft DOVO in eerste ronde

23 juli 2020 20:00

Hoogeveen treft DOVO

Hoogeveen speelt in de eerste ronde van de TOTO KNVB Beker thuis tegen het Veenendaalse DOVO. Een club met een rijk verleden in het amateurvoetbal. De ploeg van trainer Scott Calderwood komt uit in de Derde Divisie. Daar streed het afgelopen seizoen tegen degradatie.
De wedstrijd wordt gespeeld op zaterdag 29 augustus. De winnaar speelt in de tweede ronde thuis tegen de winnaar van DVS'33 - Dongen.
Zondag 2 augustus speelt Hoogeveen om 14.00 uur thuis tegen DEM de eerste oefenwedstrijd. Een ploeg waar ook DOVO tegen oefent.