Gezocht: voorzitter en nieuwe leden sponsorcommissie

7 augustus 2020 10:30

Voor onze sponsorcommissie zijn we op zoek naar een nieuwe voorzitter en nieuwe leden. De sponsorcommissie draagt zorg en verantwoording voor het verder professionaliseren van ons sponsorbeleid met als doelstelling het behouden van de huidige sponsoren en het verder uitbouwen van het sponsorbestand. Op deze manier kunnen we de sportieve ambities binnen alle geledingen van de vereniging ook in de toekomst verwezenlijken.

Wat ga je doen?

Als voorzitter of lid van de Sponsorcommissie ben je commercieel ingesteld en ga je er actief op uit om nieuwe bedrijven bij onze vereniging aan te laten sluiten en contacten met bestaande sponsors onderhouden. Hierbij kan je denken aan:

• Je gaat bedrijven benaderen en informeren over de sponsormogelijkheden binnen VV Hoogeveen en de mogelijkheden van de businessclub;
  • Je bezoekt verschillende potentiële sponsoren;
  • Je neemt deel aan en/of organiseert mede verschillende sponsorevenementen (veel mogelijkheden om nieuwe ideeën te ontplooien);
  • Als voorzitter maak je deel uit van het hoofdbestuur van de club.

Als lid van de Sponsorcommissie herken jij jezelf in het volgende:

• Je bent creatief en commercieel ingesteld;
  • Je vindt het leuk om de club en ondernemers te helpen bij het realiseren van mooie win-winsituaties;
  • Het is handig wanneer je beschikt over een groot zakelijk netwerk;
  • Je beschikt over goede communicatieve vaardigheden en je legt makkelijk contact;
  • Je bezit een gezonde dosis (voetbal)humor;
  • Naast ervaren kandidaten vragen we ook commercieel ingestelde studenten te reageren.

We bieden een uitdagende rol bij een gezellige sociale voetbalclub die volop in beweging is. Deze rol geeft je ook de kans je persoonlijke en zakelijke netwerk te vergroten!

Voor meer informatie kun je contact opnemen met Gerjo Stegeman ([email protected] of 06-19498435).

Ga jij de uitdaging aan of tip je iemand anders? Delen wordt zeer op prijs gesteld.

Bron: www.vvhoogeveen.nl