Nieuwe aanbiedingen in kledingwebshop

5 augustus 2020 10:00

Gerjo Stegeman

Onze kledingsponsor Sport-inn Bruins heeft samen met Hummel een speciale webshop ingericht voor leden van VV Hoogeveen. Hier kan men terecht voor alle kleding en attributen uit onze nieuwe kledinglijn. De webshop geeft toegang tot duizenden artikelen van o.a. Hummel, Stanno & Derby Star allemaal met maar liefst een korting van 20%!

En voor wie dat wil, kan de VV Hoogeveen kleding worden gepersonaliseerd en worden voorzien van het originele logo van VV Hoogeveen. Uiteraard wordt de kleding thuisbezorgt (levertijd 3 tot 5 werkdagen).
Ook is er een outlet toegevoegd aan deze shop voor de echte koopjesjagers.

Sponsoring

Van elke bestelling die wordt gedaan in deze speciale VV Hoogeveen shop gaat er een percentage van het aankoopbedrag terug naar de club. Kortom voor de leden een mooie webshop met scherpe prijzen en je steunt ook nog eens onze club!

Klik hier onder op de afbeelding om naar de webshop te gaan!

vvHoogeveen-Webshop-336x280pixels.png

Bron: www.vvhoogeveen.nl