Hoogeveen strikt international Bonaire

29 maart 2024 16:45

Marshelon Pourier maakt komende zomer de overstap van Be Quick 1887 naar Hoogeveen. Hoogeveen haalt met de 21-jarige vleugverdediger een international binnen. Pourier komt uit voor het nationale elftal van Bonaire en is daar tevens tweede aanvoerder.

“Ik wilde graag een volgende stap maken en dan is het mooi als een club als Hoogeveen interesse toont. Een kans die ik graag met beide handen wil aanpakken”, aldus de nieuwe aanwinst. “Met Be Quick heb ik al een aantal keren tegen Hoogeveen gespeeld en het voetbal dat ze spelen sprak mij enorm aan.”

Pourier begon met voetballen in Delfzijl bij Eems Boys (nu NEC Delfzijl). Vervolgens speelde hij een aantal jaren in de jeugd van FC Groningen. Daarna volgde de stap naar Be Quick. “Ik heb een aantal fantastische jaren op de Esserberg gehad. Daar ben ik de club dan ook zeer dankbaar voor.”

Marshelon_Pourier_-_VV_Hoogeveen.jpg

Marshelon Pourier samen met Rudie Pol namens de technische commissie.

Lees meer over:
Marshelon Pourier